"tiden läker alla sår" , "it gets better"

det kommer en tid i livet när man känner att man börjar förstå saker. det är så mycket som går upp för en. jag har haft en sån tid i typ ett år nu. i somras var nog höjdpunkten på min lilla "insiktsperiod". jag insåg så mycket nytt och jag förstod verkligen. T.ex. det här med att det blir bättre. Allt kan kännas helt kört verkligen men faktiskt så blir det ju bättre, hur mörkt allt än ser ut och hur nere man än är? :)

som jag har berättat förut så hände det väldigt mycket i somras. jag hade en liten revolution inom mig själv, gjorde allt för att fly så fort som möjligt från allt gammalt som varit, ville ha något nytt och kastade mig in i det ena äventyret efter det andra. det har lugnat sig nu och jag har en bra balans mellan det gamla och det nya. allting behöver inte vara varken eller. jag har förstått det nu. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0