jag var aldrig där men jag minns det fantastiska

Det var först förut jag insåg att vintern snart är här för att fånga upp oss igen. När jag kvart över fem gick över gårdsplanen i kolmörkret och miusgraderna och varenda stjärna var synlig. Det kändes fortfarande overkligt. Märkte aldrig när sommaren försvann, eller ens när den kom. Märkligt. En knepig sommar. Den lustigaste i mitt liv hittills. Jag var aldrig närvarande, hade fullt upp med en inre revolution och utveckling. Det hände så mycket, både bra och dåliga saker. Trots allt, eller kanske just på grund av allt, så var jag inte där. Nu i efterhand minns jag den här sommaren som något fantastiskt och jag har så många roliga minnen. Den här sommaren kommer gå till historien! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0