när allt man sett fram emot är över...

ja vad gör man då?
som tur är så träffar jag ju inte Daniel så ofta och har därför det att se fram emot ibland men... rhcp-konserten har jag ju längtat efter i flera månader och det var så stort, för mig. nu när det är över har jag inget att drömma om, längta till och leva för. det där lät deprimerande! oO
jag älskar mitt liv!  och den där kvällen fick mig att älska mitt liv ännu mer!









underbar kväll! och vi kan garantera att anthony kiedis är precis lika snygg irl och har världens grymmaste moves och Josh - nya gitarristen, är utan tvekan världens sötaste <:
skön stämning, alla dansade och var glada! :') även vi, vi var nog galnast av alla. suverän konsert!


förutom all väntan
som dock gick bra till en början...


tills det började regna och blåsa...


satan så jag frös! två och en halv timma köande... men SÅ VÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0