not as expected

idag är dagen då jag ska vara förväntansfull till max och tindra som ett litet barn inför julafton i ögonen! istället är jag dödstrött och har ett konstant sting av illamående. känner mig lite allmänt nere och ingenting är riktigt som det ska.
imorgon är årets höjdpunkt för min del, en kväll jag sett fram mot i flera månader och hoppats på i flera år. kanske har jag byggt upp alldeles för höga förväntningar och är rädd att konserten inte ska hålla måtten, att det inte ska bli det svindlande och vidunderliga ögonblick jag hoppas på.

jag vet att det kommer bli den bästa dagen på hela året, det kan bara inte misslyckas! möjligtvis om det visar sig att biljetterna är fejk eller om vi inte kommer fram av någon anledning. då skjuter jag mig...

jag sitter här och spelar gamla rhcp-klassiker och har ett religiöst sammanträde med mig själv och fäller några lyckotårar. :')










bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0