bilddagboken, ur arkivet

har varit hos min apigt söta vän lilleSigne idag. dansade som aldrig förr i hennes vardagsrum.
however, vi kollade igenom gamla bilder på bilddagboken (dayviews-.-) och jag säger då det, dra mig baklänges och ryck mig i fjädern! och kalla mig Jöns och stampa på min tå. Och mata mig med ostgratinerade tumnaglar.
(som tur var, så var detta inte lilleSignes vardagliga look,
jag hade gjort ett desperat försök att piffa upp na en aning!)
however - again, så kom det upp vad vi gjorde 17 april 2009, och då kom dessa bilder upp!
(fast att det inte alls var 17 april, det var 4 augusti -.-)
en del fler bilder men som av olika anledningar inte är lämpliga att visa här! haha

tältade och hade en allmänt ashärlig kväll med våra superhärliga homies, åkte
båt, moppe, tog en lång promenad enbart för att hämta några mackor hemma hos
mainhomie adam. mainhomie signe svimmade på morgonen pga för lite sömn, slog i hakan
så det stod härliga till (se: nedersta bilden)
hahah. alltså. jag säger då det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0