Dagens ämne - "en person menad för just mig?"

Jag borde skapa en ny kategori (som jag har sagt förut) som ska heta "jag har tänkt på en grej...". Där ska jag placera dessa "dagens ämne", för det är ju saker jag tänkt på, och jag tänker mycket ska ni veta!

Iallafall, nu har jag tänkt på det här som folk pratar om ibland... om det är så att det finns personer här på jorden som vi är menade att träffa, att vi hör ihop med någon? Det tror inte jag. Däremot tror jag att det finns personer vi känner en viss attraktion för, som inte går att bestämma över. Det kan vara en dragning till någon på ett vänskapligt plan eller något högre, men en dragning som träder fram redan vid första mötet och som sedan lever kvar. Någon man bara vill vara nära men man inte varför. När man träffar den här personen uppstår en stark känsla av välbehag, eller en mycket stark dragning. Den här personen kan göra i princip vad för skit som helst och ändå släpper inte begäret.
Jag inte bara tror att det här finns, jag vet.   Been there, done that - am here, doing it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0