har en Larskväll ikväll

"Du har vunnit, du har förlorat, du har vaknat i fel säng, du har varit kär"

Blir alltid lika mållös...
Helt sjukt, jag som inte ens gillade denna lilla man för ett par år sedan!! Antar att jag föll för grupptrycket,  det var svårt att stå rakt när bästa vänner, pojkvänner och svärmödrar var så pass stora Larsfantaster.
um, plural på allt det där? äsch
fast faktiskt var det mitt förslag att gå på winnerbäck-konsert, och efter den kvällen har jag varit helt frälst!
8 december 2009, dagen efter vi kom hem från Egypten! :)

alltså, en så stor kärlek till en random kändis? jag säger då det... hahah
svårt att förklara den här känslan.
han är fantastisk. helt sagolik. strålande.
"ett sällsynt exemplar", helt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0