Tankar och fubderingar

I dessa tider är det mycket som rör sig i Amandas hjärna... Har möjlighet att få hyra en lägenhet, vilket vore perfekt. Komma närmre både skolan och jobbet. Och som jag längtar efter den där känslan av att ha något eget! Inte bara det, jag behöver få ta ansvar, bli självständig och mogna. En lägenhet vore perfekt och nu har jag möjligheten!
Det som gör att jag fortfarande tvekar är mina framtidsplaner. När jag gått ut gymnasiet vill jag resa, kanske flytta utomlands - för det behövs pengar, mycket pengar! Bor jag kvar hemma har jag möjlighet att spara ihop till den bufferten under året och sticka redan nästa sommar. Kanske tillochmed leva lite lyxigt med ständigt nya kläder?
Frågan är vilket som känns mest aktuellt...
Detta är bara en av alla de viktiga tankar som upptar min hjärna just nu!!
Though life! ;) haha

Andra tankar får ni läsa om någon annan gång! Dvs... Ni som står ut med dem, heh, jag skriver för min egen skull, som det står till höger där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0