-sparkad-

Dagen började bra, sovmorgon och en mysig frukost med familjen. Egentligen hade jag tänkt träna innan jobbet men han har gått sönder bilfan så jag kunde inte åka iväg. Istället bestämde jag mig för att följa med min mor och sötsyster ut på en ridtur. Då tycker de att "GUD vad bra det är när bilar går sönder!" , för det är inte ofta vi rider tillsammans.
Så... Just som vi ska tränsa ska jag bara borsta av Tiztla lite under magen för jag upptäckte att jag slarvat lite, och blir då sparkad. Right on da knä. 
Efter att ha tjutit och skrikit lite så fick mamma och Ellapella bära in mig och nu sitter jag här istället, försöker känna efter om jag kan jobba ikväll eller inte. Vore ju himla tråkigt om det inte gick! Är ganska bra lön såhär på storhelgerna...
 
Det var första gången på 1½ år som jag verkligen grät, och det var ju en ganska fantastisk känsla - faktiskt. Det borde jag göra oftare! :-)Tror faktiskt inte att jag gjort det på grund av fysisk smärta förut, känner mig som en riktig mes. haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0