"ät fett och socker tills du spyr"

Inte för att jag spytt upp allt jag ätit idag men, jag failade stort med mitt "helathy life" i och med att vi hade pepparkakshustävling med klassen. Så istället för att simma idag som jag hade tänkt så blir det hårdworkout på gymmet, alltid något!
Först ska jag sätta mig i soffan här hemma och läsa ett par sidor, i hopp om att lite folk hinner lämna stället då jag tycker bättre om att träna ju färre människor som är där.  
 
Här är för övrigt vårt pepparkakshus, som vann pris för mest originella.
Ska föreställa "Playa del Sol"
 
Uppe på taket av det spanska huset pågår alltså en grisfest. Det vet ni väl, att sånt är klassiskt spanskt? Likaså euron som sitter på Playa-del-Sol-skylten. Båtarna och sjästjärnorna i havet, människan som ligger och solar och har bränt sig på ryggen (därav den röda fläcken) - vi hade en tanke bakom allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0