"Dags att tänka på refrängen?..."

"Det är en dag i morgon också..."

Nu ligger jag helt utslagen i sängen. Redan vid sjutiden satt jag och gäspade! Har firat min jul på två håll idag, var en snabbis hos farmor i förmiddags och åt gröt och hade det trevligt. Resten av dagen spenderade jag hemma. Har fått så bra och fina saker! Man blir visst aldrig för gammal för julklappar :-)
Imorgon ska vi på mer julfirande, med pappa denna gång. Tyvärr måste jag smita tidigt för att åka iväg på jobb, men det ska också bli mysigt - att sprida lite julglädje till de gamla :-)

Så - jag och min minsta lillasyster. (Som just nu älskar detta med att räcka ut tungan på bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0