hoppas ni haft en bra dag

Idag var en småkonstig dag. Jobbade 7-16 sen tänkte jag skynda mig hem för att hämta lite saker och sedan hinna träna innan jag skulle till Signe (hennes blogg finns förövrigt länkad under "länkar") . Meeeen, det blev inte riktigt som jag tänkt mig för när jag körde uppför backen till vår lilla gård så gled jag ner i diket och - där satt jag. Fast. Helfast. Trots hjälp av tre personer som knuffade så flyttades jag inte en milimeter. Som ett mirakel kom två urgulliga killar i någon superhjältemilitärjeep och drog upp mig. haha, annars hade jag väl fått sitta där tills det blev tö!
 
Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall, det har jag haft! Var lite småtrött på jobbet men - det knatade på ändå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0