luckiest girl

 
Ibland undrar jag var all min lycka kommer ifrån, vad har jag att vara sådär superlycklig över?
Jag älskar att jag är så positiv och så glad, den delen av mig själv är något jag är verkligen stolt över. Det är först på senare tid som jag förstått att den entusiasm jag känner till livet och denna positiva inställning jag besitter är ganska ovanlig. För mig är det en självklarhet att älska varenda stund av livet. Även när det går snett kan jag le åt det och tänka att det är en erfarenhet, istället för att fokusera på det negativa som skedde så väljer jag att se på vad det ledde mig till. Alltid när något går skit så leder det ändå till något nytt och spännane.
Jag har lärt mig så mycket om mig själv det senaste året, och lärt mig att uppskatta livet ytterligare. Även att tycka bättre om mig själv och att ta tillvara på min positiva inställning, för jag vet att det är många som önskar att de kunde vara lika optimistiska ibland - även om jag kan vara sjukt jobbig med mitt ständiga "äsch, det löser sig" , osv.   
Jag tror att anledningen till att jag kan vara så ständigt positiv och aldrig blir sådär riktigt jävla besviken, är för att jag alltid har en 'plan B' som jag kan tänka mig, jag är inte rädd för att saker inte ska bli som jag tänkt mig, "öppen för förslag" so to say.-haha
En del har fått intrycket av att allting alltid löser sig för mig, och så är det - men det är inte så att allting alltid löser enligt den plan jag hade från början. Det är bara det att jag inte gnäller över att det inte blev som jag tänkt mig. Alltid blir det bra, bara mer eller mindre. typ :)
 
 
FÖRÖVRIGT, så kommer låten från webserien Portkod 1321 som finns på svt.
Verkligen en serie jag rekomenderar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0