Min personliga utveckling under 2012 #1

Jag ändrar temat och väljer istället att skriva om min personliga utveckling istället för vad jag lärt mig om mig själv, finns lite mer saker att skriva om då men innefattar ungefär samma saker ändå.
 
Jag har vuxit otroligt i mig själv detta år, vuxit som individ överhuvudtaget. Jag skulle vilja påstå att jag mognat en hel del, i somras/höstas skedde nog de största framstegen. I och med att jag fick både körkort och jobb i år så skedde en "fysisk" mognad men det blev också början på en mental resa mot vuxenvärlden. Jag känner inte längre samma behov av saker. Jag har inte samma behov av att ständigt umgås med någon, ständigt hitta på något, att dricka alkohol känns inte ens relevant längre och jag säger faktiskt nej till fester överhuvudtaget - jag känner inget behov av det. Nu låter jag som värsta torrbollen, men jag menar inte att jag inte känner något behov alls utav detta, bara att mitt behov minskat. Jag har blivit mer oberoende, ett steg i rätt riktning mot mitt livsmål - självständighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0