Min personliga utveckling under 2012 #2

haha, jag kollade igenom arkivet på bloggen och hittade denna gamla "lista" från början av året. I januari tror jag faktiskt att jag skrev den. Ska se hur mycket som ändrats sedan dess tänkte jag och svara på samma frågor idag.
 
 
JANUARI 2012
Namn: Amanda :)
Ålder: 17

kärlek
Är du kär? JA
Har du en partner? mm:)
Vad har du för sexuell läggning? frågar du min pojkvän så är jag bisexuell, frågar du mig så skulle jag nog säga hetro! :), haha
Hur många gånger har du varit riktigt kär? två
Är du lycklig i ditt förhållande? mm
Har du någon gång blivit sviken i ett förhållande? vem har inte blivit det?

vänskap
Vilket tycker du är viktigast: många bra vänner eller få bästa vänner? inget kan ersätta mina bästa vänner så, jag måste nog svara: få bästa vänner! ...fast jag har ganska relativt många sådanna ändå :( haha
Är du nöjd med de vänner du har? supernöjd!, mina vänner är de bästa i världen!
Trivs du bäst med människor av samma eller motsatt kön? alltså, hade jag inte haft problemet att alla killar jag kommer nära till slut råkar bli kära i mig så skulle jag nog svarat motsatt. :( men iochförsig, girlpower is the best power. haha
Skulle du kunna pussa en vän? jaa *: (beror såklart på vissa omständigheter osv!)
Vem är din bästa vän? vem?! vilka snarare. kan nog inte välja bara en. alla är mina bästa på sitt vis! men Nils, Signe och Fia, och Adam, Tobbe Janis och Flöde måste jag nog sätta högst!
Har du någon gång blivit sviken i ett "förhållande"? svarar likadant här, "vem har inte blivit det?"

hur många...
...vänner har du på facebook? inte inloggad, orkar inte kolla :(ca 450.. 
...piercingar har du? två
...tatueringar har du? none 
...par trosor/kalsonger har du? wth? trettio trosor och fem kalsonger kanske
...har du haft sex med? tre
...djur har du? tio-trettio typ
...har du haft ett seriöst förhållande med? två
...bilsorter kan du nämna utantill? fem
...böcker har du läst senaste året? 13
...har du haft sex med som mest under samma akt? en
...har du haft sex med under samma dygn som mest? en
...länder har du varit i? tio
...människor har du utfört oralsex på? två, typ
...russin går det på ett dussin? tolv
...minuter tog detta? elva
 
DECEMBER 2012
Namn: Amanda
Ålder: 18

kärlek
Är du kär? nej
Har du en partner? näe
Vad har du för sexuell läggning? ough, hard one
Hur många gånger har du varit riktigt kär? två
Är du lycklig i ditt förhållande? JA!! 
Har du någon gång blivit sviken i ett förhållande? ja

vänskap
Vilket tycker du är viktigast: många bra vänner eller få bästa vänner? få bästa vänner! med dessa få bästa kan man fortfarande komma ut och träffa nytt folk, jag menar - det innebär ju inte att man bli totalisolerad tillsammans
Är du nöjd med de vänner du har? fortfarande supernöjd!
Trivs du bäst med människor av samma eller motsatt kön? samma
Skulle du kunna pussa en vän? ja :*
Vem är din bästa vän?  signe. och nilsan
Har du någon gång blivit sviken i ett "förhållande"? ja.

hur många...
...vänner har du på facebook? är inte inloggad, men färre än för ett år sedan iallafall 
...piercingar har du? tre (räknar inte öronen)
...tatueringar har du? en 
...par trosor/kalsonger har du? ungefär lika många som förra gången, +/- 30 trosor och 5 kalsonger
...har du haft sex med? fler än i januari
...djur har du? tio-trettio typ, still
...har du haft ett seriöst förhållande med? två
...bilsorter kan du nämna utantill? betyyydligt fler än förra året. pfht, fem?! jävla noooob jag var då >:) hahahah
...böcker har du läst senaste året? inte en enda hel bok, tyvärr :( har börjat på ca 4 stycken men inte kommit klart med någon!! hemskt... jag som egentligen älskar att läsa...
...har du haft sex med som mest under samma akt? en
...har du haft sex med under samma dygn som mest? en
...länder har du varit i? tio
...människor har du utfört oralsex på? tre
...russin går det på ett dussin? tolv, fortfarande
...minuter tog detta? tolv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0