Min personliga utveckling under 2012 #3

Resan till Turkiet har påverkat mig väldigt mycket, jag lärde mig så himla mycket om mig själv och om andra och om livet i stort. Att en sådan oseriös semester kunde få så viktiga konsekvenser! :)
Till att börja med så lärde jag mig att turkar är det absolut sexigaste "folkslaget", eller vad det heter! Skulle kunna titta på dem i all evighet, typ. Deras moves och kroppar och aaaah - allt! Allt förutom hur sliskiga en del kunde vara, men det finns ju sliskiga personer överallt oavsett folkslag.
Jag gjorde saker jag aldrig trodde att jag skulle göra och jag fick så många nya erfarenheter, lärde känna så många spännande människor. 
 
Saker jag aldrig trodde jag skulle göra:
 
Tyvärr kan jag inte skriva med de allra knäppaste sakerna vi gjorde, men resan var verkligen helknäpp på alla sätt och vis och jag är så glad för alla erfarenheter och minnen jag dragit på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0