Min personliga utveckling under 2012 #4

Jag har blivit mer säker på vad jag vill, och mer säker på mig själv. Jag vet vad jag vill och jag tänker gå in för det med hela min själ. Dels detta med en muskulös kropp och dels hela australien-grejen, tidigare har det mest varit drömmar men nu går jag in för det där på heltid. Jag känner inget som helst behov av en partner heller, snarare tvärtom - jag vill vara själv för att ingen ska kunna förstöra mina planer. Så länge jag är ensam är det bara jag som bestämmer. Det är en konsekvens av att jag blivit mer säker på mig själv.

Jag har lärt mig att verkligen uppskatta livet. Nu när jag verkligen tycker om mig själv kan jag glädjas åt varje sekund av livet eftersom jag alltid har mig själv - mitt liv kretsar kring mig.
Det där kan lätt låta egoistiskt - men ordet egoistiskt är så missuppfattat ibland. Egoistiskt kan vara bra. Eftersom du alltid kommer behöva leva med dig själv kan du lika gärna lära dig att älska dig själv också, vardagen blir så mycket roligare då! :-)
 
take care.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0