Myser

Har varit i stan idag med Jessica och Nilsan, handlat de sista julklapparna. Är ovanligt nöjd med mina köp i år faktiskt! Jag och Bettan tog ett pass på gymmet innan julrevyn imorse. Känner redan av träningsvärken! Köpte nytt träningslinne och sportbehå idag så jag kände världens sug efter att dra raka vägen till gymmiset och slet direkt på mig träningskläderna. Som synd var hade kattbebisarna ställt till med kaos hemma och det var tvätt att hänga, mat att laga, mm. Sååå, tiden sprang iväg! Tog och hurtade lite hemma i vardagsrummet istället. Lite plankor och vindrutetorkare n' stuff. Nu sitter jag i soffan och myser in lovet med en Kesella och ett stort glas vatten. Antar att resten av lovet mest kommer att bestå av jobb och en del plugg. Och självklart: JUL. Wäääie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0