passion

De senaste två veckorna har jag känt ett ännu starkare sug efter att få dra iväg. Jag håller på att sprängas och explodera inombords av längtan efter Australien. Min längtan och passion för landet har vuxit sig så stark att jag varje dag dagdrömmer om livet där och har givits en ny glöd att verkligen verkligen ta tag i att åka. Jag är säkrare än någonsin, JAG SKA IVÄG. Därför öppnade jag idag ett nytt konto där jag direkt förde över 2.000 :- till. Något jag tänker göra varje månad.
Den 21a får jag lön, då tänker jag direkt föra över pengar dit så att jag inte kan spendera dem på något annat skit, något som jag inte behöver. För det enda jag behöver är Australien. 
-obsessed
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0