något måste redas ut!

Okej... ni vet den här , som jag la upp häromdan och skrev "Så jävla snygg" på som rubrik? (menade förövrigt bilden och inte killen)
Har fått lite frågor om det, dels av min pojkvän och även en läsare. så... nu reder vi ut det här :D

JA, jag är emot rökning. Väldigt emot. Mest för min egen del då jag är så himla rädd att bli ful och äcklig. Och så ser jag ner lite på människor som röker, det måste jag erkänna. (Dumt, jag vet)
Jag tycker det är snyggt på bild, det tycker jag verkligen. Fast ser jag någon i verkligheten röka så ser jag plötsligt den människan som liite sämre än alla andra. Jag vet att det är dumt men jag tycker det är så himla larvigt och fruktansvärt onödigt.
Jag är inte bara rädd att bli ful och äcklig. Jag vill inte vara beroende av något, vill vara en fri individ helt oberoende av något eller någon annan. Jobbar alltid på min egen självständighet, självförtroende och självkänsla. Jag vill inte behöva ta till cancerpinnar för att vara social, få vänner eller för att känna mig tillräcklig. Därifrån tror jag att tanken på att rökare är lite sämre kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0