april 2011

jobbigt att se på vårbilder, blir så nostalgisk! ;__; hahah

Patrik, min biologiska pappa, flyttade hem till Sverige igen med sin familj.
Alltså även Emilia, världens sötaste unge!




drog till med en tjejkväll sådär för att fira in våren! bastu och sjöbad, grönsaker och dipp,
frosseri i kakor och mackor mm... sleepover! w o h



olivia, fia och amanda


Dagen efter det fick jag en invite till en grillfest och drog med mig Fia dit.
Trevlig kväll!

Fia och Flisan



Oscar, Jacke och Simon


Oscar och Jacke

En dag, kväll och natt med Oscar(en annan Osar), Rasmus och Fia
fick vi till! Jag åkte dock hem någon gång under natten, sov alltså
inte där. Mest för att vara en bra flickvän! :)

Oscar och Fia


Rasmus



Valborg
var helt underbar och precis som en valborg ska vara!

fick spendera min kväll med alla de bästa



Jag vill avsluta med att säga att, april var en rolig månad! :)
måste faktiskt säga att... jag tycker alla månader är roliga.
HAHAH, "always look on the bright side of life!" nanana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0