februari 2011

Har alla januari- och februaribilder på pappas dator kom jag på. Därför blir det mer text än bilder idag också. Mars och framåt kommer bli roligare! :)


ridningen gick väldigt bra, hade problem med galoppen och jämna volter dock. inte heller lätt att träna galopp-volter i en halvmeter snö, haha. förövrigt saknar jag den där snön :(

Kommer inte ihåg vad som hände mer i februari? har ju inga bilder att minnas med!
mammas födelsedag och alla hjärtans dag 14 februari, vad mer? Alla-♥ns-dag blev...hahah, inte som planerad! Slutade med att jag och "ex-svärmor" såg på en naturdokumentär på tv och jag fick åka iväg själv till skolan dagen efter.

Håret blev mörkbrunt :)



Jag, mamma, mormor, kusinerna och morbror var i Tolvmannabacken och för första gången i mitt liv åkte jag skidor (bara åkt snowboard innan) , innan jag riktigt hade lärt mig hålla koll på de där sabla skidorna så gav jag mig på ett rätt skapligt hopp och landade med knäna rakt ner i isen som blivit nedanför :( HAHAHA.  men äschvadtusan, jag fortsatte och lärde mig fort ändå! :D hahah




mer kommer jag inte ihåg :( februari var nog inte så intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0