januari 2011

Datorn som jag har alla bilder på verkar ha en väldigt dålig dag... därför har jag tagit några bilder från facebook ;) Detta är alltså inte hela januari men vi börjar såhär!
Jag kommer att vara ganska personlig, för som jag har sagt tidigare var det för min egen skull jag skapade denna blogg, men inte så pass att någon blir sårad - så vill vi ju inte ha det, visst? :) Tror ändå inte det är så många jag känner som läser detta, eller? Hmm.. Anyhow - här kommer det!



Det nya året inledde jag som singel då jag och Adam gjorde slut nångång i december, men det blev visst bara på facebook... haha. Iallafall så spenderade jag mitt nyår med Flöde, Nils och Adam. Flöde hade precis gjort en stor rygg-operation och käkade morfin o grejer - fick alltså inte dricka. Så medan alla andra var i Finspång på fest så var vi hemma hos Nils med lilla Flöde och körde en nykter kväll med finmiddag, singstar och sällskapsspel!
Nyårskyssen gick till Flöde!




Morfin-Flöde


fail, korken fastnade...

um, dagen efter det blev jag och adam tillsammans igen efter en månads "paus".

Allt flöt på bra och ridningen gick super

min lilla prins utvecklades och vi hade jätteroligt.
lägg märke till den otroligt snygga och bekväma overallen! haha.

klippte av mig håret och färgade det typ rött i slutet på januari. köpte en ny sadel och nya ridstövlar samma dag minns jag!

tyvärr tog de få januari-bilderna jag hittade slut här. blev inte så värst roligt detta, men tyvärr det enda jag hade för tillfället. de andra månaderna blir bättre! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0