mars 2011

Hängde hos fia en hel del. Mycket bakning och matlagning. Här bådeoch samtidigt som de kvinnor vi är:


observera hennes mycket röda öra - nypiercat. något vi ofta roade oss med! ...innan vi blev gamla och fega;)



för de som bryr sig spelades denna konstant i lägenheten:


happening of the month var iallafall när vi drog Stöten, jag, T-son, och denna härliga familj!


Modern i familjen fyllde 40, därför middag hos några trevliga människor :)


Lukas, Jögga och lite Erik


Adam, lite Erik


Teson, in BigAirBag


Hahah, alltså... det tog ett tag innan jag lärde mig kontrollera dedär jävlarna,
men i slutet av veckan fattade jag verkligen tycke för twin-tips!


Erik


Adam


Teson

På resturang..:

En Amanda


En Teson

Slut på det roliga! Nu ska jag ut och jobba. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0