Fullkomligt seriös kontaktannons

Är du av manligt kön och 20 år eller äldre? (Inte alltför gammal.........) 
Är du jävligt rolig och spontan?
Jag söker en ny vän, anledningen är att jag behöver något nytt i mitt liv. Ja, jag träffar massor nya människor nu för tiden men jag behöver något fullkomligt okomplicerat. Mitt högsta krav är att du inte är tillräckligt charmig för att bli kär i, och ännu högre är kravet på att du inte får bli kär i mig!, inte heller vilja ligga med mig. 
Du ska bara vara en störtskön typ som kan tänka dig att hänga med en skitjobbig brud. Denna brud är givetvis jag. 
Nu tänker ni "for fuck sake, skaffa en tjejkompis...". Men NEJ, jag vill ha en manlig vän. Därför eftersöker jag heller inte "den perfekta bögvännen" just nu. 
Jag vill göra, ni vet...manliga saker
 
Mina krav: 
- född 1988-1992
- ha körkort
- vara rolig så in i hell
- äventyrlig så in i heaven
- jävligt äcklig
- manlig som en man bara kan vara
- snygg, utan att vara attraherande
- älska mat
- vara asexuell
 
Känner du att du stämmer in som handen i handsken på mina krav så ring mig på 08-338478817 
Eller allra bäst når ni mig genom att ringa på min riktiga telefon! 
TAKE CARE. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0