Längtarlängtarlängtar

Om fem dagar händer något som är väldigtväldigt stort för mig. Jag fyller arton!!!!!!!!
Kan låta konstigt men det är för mig världens grej, att äntligen ha möjlighet att ta det där förbenade körkortet som jag så länge längtat efter!! Även att kunna gå ut utan krångel och fullt lagligt på krogen n' stuff. 
Slippa känna mig så mycket yngre än alla andra, hahah. För när man passerat arton är inte åldersskillnaderna lika stora...
 
Åh vad jag ska köra bil!
Är så himla rädd och nervös över att inte klara uppskrivning och uppkörning bara... 
Jobbar på mina chanser just nu faktiskt, älskade teoribok...<3 -.-
Heeeido. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0