Nästan redo!

Förlåt hörni för dålig uppdatering, verkligen!

Nu är vi nästan helt redo för att åka imorgon! Åker inte förrän klockan ett dock pga av några velputtar som ska med, nästa år tänker jag välja sällskap själv och då ska alla vara totalt okomplicerade!! Just sayin'
Eftersom vi åker så sent ska vi baka oss lite färdkost i form av kladdmuffins först, så jag ska väl inte klaga! Tjockis som jag är så är jag även ganska lättflirtad... ;)

Nu är jag nyvaxad, har färgade ögonfransar, nyplockade ögonbryn och stylade naglar - ready to rock! Tackar mina awesome vänner Fia och Signe för det!


angående bilden: den är på Signe och ca 3 år gammal, ganska söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0