fortsätter på ämnet 'tatueringar'



jag säger då det... istället borde man skaffa sig en pingvintatuering, ugglor har blivit så jävla mainstream. det är synd för mig som älskar dessa små ugglisar :3 de är ju så sjukt vackra också, och inte bara det - sjukt snygga kroppsprydare överhuvudtaget!

pingviner är det nästbästa jag vet här i livet, eller egentligen är det pingvinspel jag älskar :')


jo när jag ändå är igång...
är det något mer än ugglor och pingviner jag vill ha på min kropp så är det ett winnerbäckcitat. bara lite diskret men ändå ett citat från någon av hans låtar. fast inte förrän jag är riktigt säker på vad. men jag har mina funderingar!
skulle iochförsig kunna ta vilken mening som helst för allt den människan skriver är fantastiskt och helt dunderawesome!

nej, om jag skulle ta och börja skissa på min egen pingvintatto? omöjligt att hitta inspiration på internet för det är nästan ingen som har små bläckpingus. kanske svårt att ta dem seriöst? haha jajo... nej nu fick jag en kreativitetskick!! :O
bäst att passa på för de kommer inte ofta nu för tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0