"jag saknar dig mindre och mindre"

fast snarare mer och mer, och ingen speciell person. så snarare: jag saknar det mer och mer....
haha

iallafall så åkte jag igår efter skolan till den underbara lilla håla jag hänger alldeles för lite i nu för tiden, Grytgöl! Vet inte när jag tog bussen dit sist. Det jag tyckte var så jobbigt förut, att åka buss i nästan en timma om dagen och att inte komma hem förrän typ 4, det var en sån underbar känsla :') iiiih. fast jag förstår inte riktigt hur jag orkade med det iochförsig, måste blivit sabla långtråkigt? hahah anyhow, det var en skön känsla!
härlig ridtur med Nilsan och tvspel och negerbollar med Nils och Adam sen på kvällen, mysigt och så! :3


gammal bild ur arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0