sjukt tidsfördriv

alltså, tidsfördriv för sjuklingar som jag. satan så sjuker jag är, stackars mig verkligen.
inte så vidare kul för de som läser när jag lägger upp sånahära i tid och otid men, vadtusan!

Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? –Zarah Amanda Härna Hernie Hernalou Snulleli Hernström, skulle vissa säga :)
2. Korrekt ålder? – 17 och ett halvt i runda kurvor!
3. Längd? – 171.5
4. Vikt? – har inte vägt mig på länge, mellan 65 och 70!
5. Smeknamn? härna, hernalou, hernalie, hern, hernie, manda, roger, älskling, pucko, idiot, hernski, härnski. och allt däremellan :]
6. Vart bor du? – långt från civilisationen
7. Vad gör du på fritiden? – allmänt livsvärda grejer :'3
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – image description

9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? – vad ska man gå runt o vara missnöjd för?
10. Vad är du mest nöjd med? – måste säga att, jag är varken missnöjd med något eller direkt nöjd med något heller. allt duger helt enkelt!
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? – "under utveckling"
12. Vad vill du jobba med som äldre? – med något som intresserar mig, ett varierande jobb jag inte tröttnar på och med något som varje dag får mig att utvecklas som individ. det jag allra helst vill men inte så ofta pratar om är polis. jag vill jobba med människor, det är intressant.
13. Hårfärg? – blondt
14. Ögonfärg? – kameleont, skulle jag nog säga. ;D ...olika nyanser av blått, ändrar från dag till dag!
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? – finns nog a whole lot för alla som läser detta men nej, hade jag velat berätta något hade jag redan gjort det :)
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? – jadå, vissa dagar, vissa dagar inte alls
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – mer än vad jag ger sken av tror jag.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – alltså, nej. fast jag skulle nog inte gå till skolan i alltför fula kläder! 
19. Någon vana? – hm, får fundera på den ett tag!
20. Lyckotal? – 7, 13
21. Vad heter din bästa vän? – har nog fler. skulle vilja säga Daniel här för så är det väl kanske, att ens partner är ens bästa vän
22. Hur många nära vänner har du? – alldeles lagom många. alla mina vänner är nära vänner nästan, har få ytliga vänner faktiskt!
23. Anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? – svårt att inte vara "känd" i finspång! haha...
24. Vet många personer vem du är? – det vet jag inte riktigt, fler än dem jag vet vilka det är, men så är det väl alltid antar jag!
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – de flesta 
26. När var du senast med någon kompis? – torsdags, lillenils♥
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – inte längre :)
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? – nilsan!
29. Vem sov senast hos dig? – daniel tror jag

Romantik:

30. Vill du ha ett förhållande? – ja, vore väl konstigt annars? haha
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – spelar ju egentligen ingen roll, så länge han inte beter sig som att vara yngre. snarare tvärtom.
32. Är du kär? – verkligen!
33. Tycker någon om dig mer än som vän? – haha det hoppas jag verkligen!
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? – nej -.-
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? – ett par kilometer räcker. ööhblööhhh -.-
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – ja det gör jag, svårt att inte tänka den där läckerbiten! *sukt*
37. Vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? – m, jaa
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - jaa. eller alltså, inte så att det är någon på min skola jag spanat in. hah
39. I din klass? – nej, det är ingen hit!


Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? – alltså... jag har nog det!
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? – jaa
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? – mm ;$
43. Har du pussat någon i motsatta könet? – det har jag!
44. Har du pussat någon i medsatta könet? – det har jag också!
45. Har du pussat den du tycker om? – alltså, jag har en tendens att bara pussa på alla andra av motsatt kön. inte den jag tycker om, det är så äckligt då...
46. Har du pussat någon inför folk? – vad är det här för frågor? JA
47. Kysst någon inför folk? –jaa..
48. Hånglat inför folk? – det också!
49. Vem var ditt första hångel? – hahah, oscar, under studsmattan när vi var typ... 6-7 år gamla!!
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? – så många att jag tappat räkningen! - eller?
51. Vem är ditt bästa strul? – vore väl konstigt om jag svarade något annat än Daniel här? hahah fast, ännu konstigare att kalla honom för "ett strul" hahah.
52. Och vem är ditt senaste? – förutom majsan? daniel :)
53. Ditt snyggaste hångel? – återigen, lilleälsklingputtenutt
54. Skäms du över att hångla inför folk? – nej, fast känns ju lite dumt ibland faktiskt.
55. Haft sex med någon på offentlig plats? – alltför ofta
56. Haft sex överhuvudtaget? – alltså...... ja
59. Blivit dumpad efter sex? – haha, skulle inte sätta mig i en sån situation. aldrig ha sex med någon jag riskeras att dumpas av direkt efteråt, lite mer självrespekt än så har jag!
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? – jadå det skulle jag gissa på
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? – ja :3

 

Tankar & skit:

62. Har du någon fobi? – börjar faktiskt komma över min klaustrofobi!! iallafall den fysiska. alltså - för trånga utrymmen och så. nu är det väl mer en psykisk klaustrofobi, en rädsla för berövad frihet. där inkluderas även rädlsaln för beroende, av alla dess slag.
63. Har du någon allergi? – tror jag inte!
64. Vad tänker du på innan du somnar? – beror på vad som hänt under dagen. :)
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? – beror på vem det är! men en främling - dess utseende såklart, och försöker komma underfund med personen i sig genom det.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? – att jag är snygg, faktiskt. för omtyckt känner jag mig redan tillräckligt!
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – har inget direkt rent tjejgäng... ^o)
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? – fortfarande: ens kille ska ju vara ens bästa vän. men om man bortser från det så beror det helt och hållet på tillfället. eftersom båda betyder lika mycket för mig får man helt enkelt se till vilken situation som är viktigast!
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? – haha, fatta inte? eller kanske fatta? vet inte.. åh. men ganska ofta antar jag? eller åh fattar inte frågan!!  

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? – "icke oskuld me åldern 13, varför missa något av de bästa me livet?"
så svarade den som gjort detta innan mig och det är nog sant! fast jag skulle faktiskt inte vilja "bara bli av med oskulden". ska man ha sex ska det vara för att man verkligen vill. och om jag får säga det själv, även om vissa tycker det låter fjantigt: för att man är kär
75. Vänskap eller förhållande? – Vänskap OCH förhållande, väljer jag :)
76. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? – jag vill varken ha en ful kille eller dålig personlighet. lagom av båda? :)
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? – båda kan vara sexigt!
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? – 13

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? – gärna för en dag eller två!
81. Isåfall vem då? - någon kille :3
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – ha sex!!
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – ja
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? – en person är väl inte äckligare för att den är pedofil? men ja det skulle jag nog...
85. Kunna sova ute på vintern? – ovärt att frysa en hel natt för inget...
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – australien
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? – nej, ja skulle göra något åt att ja mår dåligt istället för att göra det sämre.

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? – inte direkt
89. Vad klär du dig i oftast? – svarta jeans o skjorta
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – nästan
91. Klär du dig dyrt? – inte så värst,
92. Vart handlar du dina kläder? – gina tricot, internet, carlings. vet inte fan 

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? – tror jag inte!
94. Haft sex? – nej
95. Fått en kram av en helt okänd? – ja
96. Ringt någon? – ja
97. Blivit uppringd? – ja
98. Funnit kärleken? – varje dag, på nytt liksom :') iihihihi
99. Kollat på google? – ja

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? – FÖR lång tid egentligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0