♦ Svar

Fick en fråga om konserten var bra. Eftersom att jag inte kan svara på anonyma kommentarer så får jag göra såhär:
JA, absolut! Hann dock inte se så mycket av självaste Rise Against men det var två grymma förband varav ett jag faktiskt verkligen gillade :'3





Måste säga att ni är dåliga på att kommentera, och jag vet att det är mycket mitt fel eftersom att alla inlägg inte ens går att kommentera, hahaha.... Får verkligen se till att fixa det!
Och! Ni som väl tar tag i kragen, ni kommenterar anonymt, vilket innebär att jag inte kan svara på era kommentarer... haha. Men iallafall: Du som ville att jag skulle skriva om oljan, I WILL!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Touché slaktade ju Rise Against :') I alla fall det lilla vi hann se...

2012-03-14 @ 09:56:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0