Det är så himla knäppt att vara jag ibland

Nyss hände något småkonstigt, som det ofta gör i mitt liv.
Typ som den gången jag gick till jobbet, bytte om och frågade runt varför jag inte hade fått några lappar för dagen... Det visade sig sedan att jag kollat fel på datumet och det var inte förrän dagen efter jag skulle jobba.

Den här gången gick jag till bankomaten för att kolla hur mycket pengar jag har kvar, men istället får jag ut 5000:-
Jag hade visst missat "kontouppgifter"knappen och träffade "5000"knappen.
Snacka om chockad och förvånad.

Knallade raka vägen in till banken för att be om att få sätta in 5000:- på mitt kort, undrar om de kan se min "historik"?
13.34 : uttag 5000:-
13.36: insatt 5000:-
F À I L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0