Skriver ett tal

Imorgon ska vi hålla tal inför klassen, det är ju nationella-prov-tider såhär års vet ni!
Hade ett småokej tal som jag var lite smånöjd med men idag bestämde jag mig för att skriva ett nytt!
SÅ, nu har jag pillat ihop ett tal som jag är mer än smånöjd med faktiskt. Nu gäller det bara att få det att låta bra också...
Är helt säker på att det kommer bli starka reaktioner i klassrummet då mitt tal handlar om acceptansen mot pedofiler. Till en början kan det verka som att jag faktiskt försvarar pedofilerna, men riktigt så är det inte - jag tycker bara att de är väldigt missuppfattade, sometimes. kind of. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0