man lär sig något nytt varje dag, som jag brukar säga

och eftersom jag lär mig så mycket saker tänkte jag börja dela med mig av dem! Därför skapade jag en ny kategori som heter just "man lär sig något nytt varje dag". I den tänker jag dela med mig av alla supercoola saker jag lär mig om dagarna!
 
Detta till exempel hade jag ingen aning om fram tills förut när jag googlade på ananaser. Alltså, jag som älskar ananas mer än nästan alla frukter på hela vida jordklotet, hade ingen aning om hur ananaser växer.
 
Detta ser väl helkonstigt ut?
 
Vet inte hur jag hade föreställt mig att de växer. Hade ju som sagt verkligen ingen aning. Hade glömt bort att tänka på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0