Unexpected satisfaction

Trodde verkligen inte att detta skulle bli en bra dag. Fick ändra om hela upplägget och hade världens ångest över att jag hade för mycket jag måste hinna med. När jag känner så brukar det bara bli skit av alltihop och jag får inte ETT JOTA, som vi säger in sweden, gjort.
MEN istället fick jag mer gjort än vad som var planerat!
*Skickade in filosofiuppgiften om samtalet med Sartre
*Gjorde det praktiska provet i hästprofil/"hästskötarexamen"
*Besökte sömmerskan som ska sy min balklänning
*Var med datorn hos Björn
*Övade två hela gånger på det argumenterande talet jag ska hålla på engelskan tomorrow
*Gjorde klart de sjukt djupa religionsfrågorna
*Deklarerat

Och åt dessutom en magiskt god nässelsoppa hos mormor som hon gjort själv. Den var verkligen 2die4!!!
Och var i skolan först förstås!:) och gjorde en ny dread i mitt hååår!! Fin blev den.

När jag kom hem möttes jag av detta: (någon har visst målat bordet?) Kanske ska göra en liten tävling utav detta; HUR MÅNGA POST-IT LAPPAR KAN DU SE PÅ BILDEN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0