Ytterligare en av mina stora passioner

Babblar jämt om mina passioner här i livet, men detta är faktiskt något jag älskar. ATT LAGA MAT!
Alltså.... Simpla, supersjälvklara saker klarar jag inte av att laga. Typ steka korv och koka nudlar. Jag är riktigt usel på det actually. Alltid blir nudlarna överkokta eller så tar jag bort dem för tidigt. Ska jag ens berätta att jag till och med lyckats bränna kokkorv? Där går nog gränsen...

DÄREMOT, när jag får improvisera och laga mina egna saker så smakar det riktigt bra. No joke, jag äger.
Idag gjorde jag världens godaste gryta med tofu, kesella, lök, tomat, lite kryddor och Gud och hans moster. Som jag brukar säga. Nej men faktiskt, riktigt supergod och supervegetarisk.
Om någon önskar och ber snällt så delar jag gärna med mig av vad jag hade för ingredienser.:) Tog dock inga mått. Mäta är för mesar.

Smakar godare än vad det ser ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0