det är skört

Här ligger jag nu i sängen, helt jävla slut. Vårt årliga ridläger drar igång imornbitti så det har varit en del att förbereda.
Bajkade till jobbet imorse och så hem, tog bilen till gymmet, körde ett bra magpass, körde ut pizza till familjen som sliter med att få hem alla hästar från fribetäcket, och nu skall jag åka och storstorhandla mat till ridlägret. Ska bli så kul! Älskar dessa läger :D
Man är helt slut efteråt dock. Sån press att ta hand om en skåck galna ungar (som dock börjar bli stora nu) dygnet runt, rida två gånger om dagen och samtidigt jobba på hemtjänsten. Dygnet-runt-arbete.
Har känt mig full av energi sista veckorna, som vanligt utnyttjar jag det till fullo och kör slut på mig själv... Så typiskt! Men skall tänka mig för nu :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0