Huslig

Var sinnessjukt sugen på paj idag. Slog slag i saken och köpte med mig lite saker hem efter jobbet. Hade inget recept men en önskan. Min önskan var att göra en kalorisnål paj som ändå fick munnen att vattnas och smaklökarna att explodera i en orgasm! Efter en stunds pulande i köket hade jag plötsligt skapat en galet god paj med mindre kalorier än jag ens vågat hoppas på!
En fjärdedel av den där pajen innehåller endast 370 kcal. Trodde att det var en portion men nej... en hel fjärdedel gick inte ner...

Efter maten hade jag fortfarande ett sug efter att få skapa i köket. Sååå, jag gjorde lchf-snickerskakor! Inte för att jag själv kör den dieten men mor min är lite inne på det. Så det skall jag bjuda dem på ikväll när de kommer hem, mamma och Kåre.
Haha chokladen räckte inte riktigt till att göra ett lock till så jag gjorde vad jag kunde... Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0