När man svävar på små rosa moln

Har varit ett par småjobbiga veckor den senaste tiden, men det verkar som att ett par rosa moln är här för att plocka upp mig!
Idag fick jag ett sex veckors vikariat på min favoritarbetsplats. Jag har också en kick-ass-semester med Flöde om bara 11 dagar att se fram emot. Redan imorse kändes allt bra, jag flög fram på cykeln och kom fram till jobbet på rekordtid. Fick också den lönehöjning jag väntat på sen i juni, samt fick veta att den kommer höjas ytterligare nu när jag fyllt 19.(vi får inte tro att jag går och blir miljonär, jag är fortfarande bara ett vårdbiträde inom hemtjänsten...hahah)

Från gårdagens kvällspromenad med Therje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0