Sug-stopp

Sedan vi bokade vår resa till Bulgarien för ca två veckor sedan så har jag varit stenhård på dieten. Inte unnat mig en enda sötbit. Har fram tills igår/idag någongång tänkt ständigt på den dag vi landar i Bulgarien, på allt jag ska äta. För när det är semester får man äta VAD man vill och hur MYCKET man vill. Dessutom har vi all-inclusive 0.0
Grejen är att... Nu tänker jag inte så längre, suget börjar på att försvinna och istället ser jag det sjuka i att frossa. Vad ska jag göra det för? Förstöra det som går så bra! Jag ska unna mig små godbitar som pizza och en och annan kaka, men frosseri känns bara äckligt.
Måste erkänna en grej dock: jag tänker ta med en Marabou i handbagaget och öppna så fort vi landat >:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0