HAHAHAHAHAHA alltså

Jag har gått hela morgonen, sedan 8 imorse, och varit skitpissed och helt förtvivlad över att jag inte hittar min biljett till konserten på onsdag.
Jag skulle skriva ut biljetten idag men hittar inte mailet NÅGONJÄVLASTANS, fast jag vet att jag sett det! Försökte logga in på ticnet men kom inte in, fick inte lösenordet skickat till mig heller. Var så jävla arg.
Fick igång min gamla telefon och hittade bokningsnumret där, YAY tänkte jag. Så jag ringde kundtjänst, satt i telefonkö i 45 pissiga minuter - för att sedan få höra att jag angett "denna" mailadress. MINNS INTE ENS ATT JAG HADE DEN, men kom på nu att jag skapade den i höstas och mycket riktigt - DÄR LÅG MEJLET.

alltså.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0