när man är glad trots allt

Trots att så mycket är skit nu och jag mår sämre än vad jag gjort på åratal så kan jag inte låta bli att vara lite glad trots allt. Jag känner mig ganska nöjd och tillfreds, så länge jag inte tänker på något. Så länge det som kommer ur mig bara är förberedda ord utan att jag behöver känna efter, då går allt faktiskt ganska bra :) Det tråkigaste är att jag inte längre kan/känner för att skriva, det jag älskar mest. Det är svårt att hitta inspiration och ord när man inte får känna.
De senaste veckorna har varit jobbiga och de senaste dagarna nära kaotiska och ibland förbi det. Ändå så lärorika. Har fått förstå vad folk går för - vilka jag tycker om, vilka jag tycker mindre om, vilka jag älskar, vem jag inte känner något som helst bra för, vem jag känner alldeles för mycket för och vilka vänner som verkligen är helt jädra fantastiska.
... och dragit på mig en förkylning.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0