vad jag tycker om årets idolvinnare

Den första säsongen av Sveriges Idol följde jag slaviskt, Darin-fan som jag var. Sedan dess har detta program inte intresserat mig något vidare, förrän i år. Har sett varje program då jag inte jobbat! haha

Så, vad tycker jag om att Kevin vann Idol och vem hejade jag egentligen på??
Elin och Jens var mina favoriter. Elin för att hon gör sådana jädra framträdanden - så genomperfekt! Jens för att han har en dödsskön röst och alltid valde låtar jag älskar.
Kevin gillar jag för att han är så charmig med sitt underbara leende och gnistrande bruna ögon (never heard 'bout that bfore huh?).
 
 

Trots att jag tyckte Elin var bäst av dessa två finalister så hoppades jag att Kevin skulle vinna. Han är verkligen "idol-vinnar-typen" medan Elin är mer "världs-stjärna-typen". Så jag tycker det blev helt rätt trots just för att Elin är bästbästbäst! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0