Hetsiga helger med sköna inslag

Är sjukt dålig uppdatering under helgerna ser jag. Jag har helt enkelt inte tid eller en enda tanke på att skriva något här då. How come? På helgerna försöker jag jobba så mycket som möjligt, och när jag inte gör det - vill jag bara njuta av att vara ledig och passa på att vila upp mig. Blir inte så mycket vila oftast, därför är jag nästan ständigt trött nu för tiden och väldigt tjurig. Tjurig är det absolut sista jag vill vara!!!, därför försöker jag ändra lite på mina rutiner. :-) Den här helgen har varit jättebra för då har jag slappat, promenerat och hållits i stallet på förmiddagarna och jobbat på eftermiddag/kvällarna. Tagit sköna sovmorgnar till 11 samt halv9. Skönaste på länge!

Så, hur har jag tid till att skriva i veckorna när jag har både skolan och jobbet? Jo men då är jag ändå igång och har fullt upp, då kan jag lika gärna slänga in lite till i planeringen! :-D Dessutom älskar jag att skriva och uttrycka mig i text. Jag vet också att jag kommer glädjas åt det jag skriver senare när jag kan se tillbaka på det. Älskar att bläddra tillbaka i tiden via bloggen. Roligt att se hur livet har förändrats sedan samma tid förra året!

Bild från morgonmyset imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0