Inte nog med att jag är försenad...

Slutade jobbet 15.30, åkte hem och körde häst, duschade och åkte sedan till mitt andra hem. Klockan fem skulle vi först ses hos Jessica men det ändrade vi till klocan sex som tur är. ÄNDÅ ÄR JAG FÖRSENAD?! 
Nu sitter jag i mitt andra hem ute i Hällestad och äter för det har jag inte gjort sedan klockan 11 på jobbet. Ingen ordning på något!
Ska i alla fall fara iväg på frukt- och filmkväll hos Jessica med superpinglorna. Därför tänkte jag när jag var i mitt första hem, där min kamera är för tillfället, att den har ju inte varit med på äventyr på länge så den blir ju kul att ta med!
MEN, inte nog med att jag kommer bli försenad, jag glömde kameran också.
ack ack ack.
(är dock van att vara både försenad och glömma saker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0