Jag, Ella och Wilmis

Inatt skulle vi vara själva hemma jag och Wilma, men jag tog med min syster hit. Så det blir jag, syrran och kissemiss. Signe och Jimmy är på dansbandskväll men jag var för sjuk för att följa med. Vad blir man då? Kattvakt.
Jag misstänker att de planerat detta länge och väl för det var stökigare än någonsin här hemma, och självklart blev jag tvungen att sätta igång att städa direkt när jag kom innanför dörren. Klarar inte riktigt av gamla tallrikar, matrester och godispapper utspritt i kök och vardagsrum........ SÅ nu är det relativt fräscht här :D
 
min snygga syster

Kommentarer
Postat av: stökfru

HAHAHAHAHAHA (a)

2013-02-19 @ 12:08:27
URL: http://signeconnman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0