Min stora kärlek

Choklad, säger jag bara. Choklad är lösningen på allt och det man vill dela både lyckliga och sorgliga stunder med.
Alltid, dag ut och dag in, har jag ett ständigt sug efter choklad - bara olika starkt.
MEN! Just idag, när jag bestämt mig för att skita totalt i min hälsa och ha en riktig chokladkväll med mina roligaste girlfriends(tjejkompisar).... Hur stort tror ni suget var idag? NÄST INTILL OBEFIBTLIGT I TELL YOU!! WHY?!!
Vi har chokladbollar, kladdmuffins, mjölkchokladkakor, mörka chokladkakor, chokladkolakaka, chokladmousse, polly och grädde och vaniljglass till det. Och mjölk självklart. Och en morotskaka för variationens skull. HUR TJOCKA?!
Men iallafall, till min poäng: varför är man inte sugen när man får vara det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0