Nyttiga chokladkakor

I'M BACK ON TRACK!!
Efter att inte ha varit mig själv riktigt i ett par veckor när jag legat i influensa och varit lite småsjuk så är jag äntligen mitt hurtiga jag igen! Jag mår inte bra av att ligga still, det är slöseri av tid! Äntligen har jag haft en dag fullspäckad med jobb 7-16, kortvisit hos Signe, ärenden, bakning, matlagning och fler bestyr. Jag mår bra av att ha fullt upp, så länge jag hinner med att ha roligt också. Och roligt ska jag ha imorgon kväll! Och på fredag kväll. Och lördag kväll.
 
Detta är mina relativt nyttiga chokladkakor, som egentligen skulle vara lite sega inuti och krispiga på ytan, men blev lite mjukare på grund av att jag gjorde dem ännu nyttigare än vad de redan ska vara. Inget mjöl och inget strösocker!
nomnomnom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0