Pitch Perfect

 
Vi såg alltså filmen Pitch Perfect. SÅ HIMLA ROLIG! En typisk gladfilm. Den har allt för att man ska bli glad i flera dagar framöver: lots of lots of musik och dans, klockrena kommentarer och Rebel Wilson. Hon lyser upp hela filmen!! Så störtskön! Jämt! I alla filmer! Här spelade hon Fat Amy som hon kallar sig själv, "so twig bitches like you won't call me that".
Det är lite klassisk chick flick-känsla över filmen med college och kärlek osvosv men Rebel Wilson gör den SÅ mycket roligare än en vanlig chick flick. Dessutom, om det inte är thriller eller skräck så älskar jag filmer med mycket sång och dans!
 
Jag har ofta svårt att se på film, om det inte är på bio, för jag blir så in i helvetes rastlös. Trots det skulle jag nog klara av att se denna hemma.
DET är ett bra betyg!! 
Kan självklart inte bara ge creds. Det dåliga med filmen var att jag blev så avis. Jag vill också kunna sjunga...
 
 
 
 
FAT AMY♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0