Recept: Pastaroulader

Detta är en superenkel och supergod maträtt som ger en liten känsla av lyx mitt i vardagen.

Det du behöver är: Färska lasagneplattor, Philadelphiaost, tomatsås och mozzarellaost. Sedan är det bara låta fantasin flöda och fylla rullarna med vad man vill!

1. Sätt ugnen på 200 grader.
2. Bred på philadelphian på pastaplattan
3. Alternativ till fyllning: skinka och zucchini. Det hade jag i rullarna till min familj. Själv hade jag pesto, tomat, grön oliv, och i vissa även quornfärs & kidneybönor.
4. Rulla ihop plattan på korten (inte på längden alltså), så att den blir kort och tjock istället för lång och smal.
5. Häll på tomatsås och strö över mozarellan.
6. Ställ 20 minuter i ugnen.

KLART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0